w polityce i w promocji miast. Jego promocyjna i relacyjna siła sprawdza się wyśmienicie także poza marketingiem miejsc
i politycznym.
Marketing narracyjny funkcjonuje też pod takimi nazwami, jak: marketing opowieści, story marketing, storytelling, brand story. W istocie ma długą historię, a od blisko 10 lat jest uznawany za rodzaj remedium na zmęczenie zużytymi i odhumanizowanymi formami marketingu – uprzedmiotowionymi, technokratycznymi.
Nasza oferta 2015
Marketing narracyjny polega na oferowaniu interesujących opowieści:o firmach i ich założycielach, o ich produktach i usługach, o miejscach…
Marketing narracyjny jest formą dzielenia się doświadczeniami, emocjonalną i działającą na emocje, zapadającą w pamięć. Jej funkcją jest rynkowa perswazja, ale w równym stopniu emocjonalne przywiązywanie do marek
i ich właścicieli, inspirowanie, motywowanie, formułowanie pozytywnych przesłań. Warunek dobrego marketingu opowieści jest tylko jeden – historie muszą być prawdziwe.
W marketingu narracyjnym chętnie używa figur archetypowych, a więc wiecznych
i uniwersalnych.
Chetnie odwołuje się także do niepowtarzalnych historii: właściciela (właścicieli firmy), jej pracowników, do początków firmy, jej „punktów zwrotnych” (sukcesów lub porażek), historii pochodzących od liderów opinii, kontrahentów, klientów, a wreszcie do historii związanych z samym produktem/produktami.
Marketing narracyjny pozwala na twórcze włączenie w budowanie marki - kryzysów, na komunikowanie pozytywnych aspektów porażek.
Korzyści z marketingu narracyjnego:
|
Zadzwoń - napisz - skonsultuj usługę już dziś!
Kontakt
Wyceny dokonujemy za darmo.
Kontakt
Wyceny dokonujemy za darmo.