Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

Content marketing, czyli szkoła konsekwencji
24 maj 2015
Jedną z przyczyn porażek strategii content marketingowych bywa... niecierpliwość inwestorów.

Tymczasem content marketing to zobowiązanie długoterminowe. Aby uzasadnić to przekonanie, a także podtrzymać optymizm u wszystkich zniecierpliwionych brakiem szybkiego sukcesu, cytujemy zdanie Dave`a Kerpena, jednego z czołowych amerykańskich ekspertów w zakresie marketingu społecznościowego i szeptanego.

 
„Tworzenie i publikowanie wartościowych treści buduje zaufanie i przynosi zyski – ale stopniowo
i za sprawą konsekwentnego wysiłku i zaangażowania. Pomyśl o tym, gdy wchodzisz w interakcję
z nową firmą lub autorem, czy ufasz mu od pierwszego momentu? Nie. Zdobycie Twojego zaufania wymaga czasu i ponawianego kontaktu z ich strony. To samo dotyczy sieci społecznościowych. Niestety, wiele firm zaczyna tworzyć wartościowe treści, lecz gdy od razu nie zyskuje zwrotu
z inwestycji, porzuca ten pomysł. Sukces odniesie firma, która zobowiąże do regularnego dostarczania treści swoim odbiorcom na dłuższą metę. Poświęcenie minimalnej ilości czasu
i wysiłku kończy się klęską”.

Źródło: Dave Kerpen, Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku. Tł. M. Machnik. Helion 2013, s. 142.
drukuj artykuł
Opis kategorii produktu
07 sierpień 2015
Jeden z naszych autorskich opisów kategorii produktu... czytaj więcej
6 argumentów w obronie marketingu narracyjnego
08 wrzesień 2015
O narracjach w  twardym biznesie ... czytaj więcej
6 korzyści z unikatowych treści na firmowej WWW
25 maj 2015
Po co małej i lokalnej firmie strona WWW i po co jej... czytaj więcej
Content, kontent, treść czy zawartość?
09 kwiecień 2015
Choć trend content marketingowy rozwija się na świecie... czytaj więcej
Ważne rzeczy o marketingu, budowaniu marki i życiu
19 czerwiec 2015
Marketingowym spojrzeniem można obejmować o wiele więcej... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail