Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

Content marketing, czyli szkoła konsekwencji
24 maj 2015
Jedną z przyczyn porażek strategii content marketingowych bywa... niecierpliwość inwestorów.

Tymczasem content marketing to zobowiązanie długoterminowe. Aby uzasadnić to przekonanie, a także podtrzymać optymizm u wszystkich zniecierpliwionych brakiem szybkiego sukcesu, cytujemy zdanie Dave`a Kerpena, jednego z czołowych amerykańskich ekspertów w zakresie marketingu społecznościowego i szeptanego.

 
„Tworzenie i publikowanie wartościowych treści buduje zaufanie i przynosi zyski – ale stopniowo
i za sprawą konsekwentnego wysiłku i zaangażowania. Pomyśl o tym, gdy wchodzisz w interakcję
z nową firmą lub autorem, czy ufasz mu od pierwszego momentu? Nie. Zdobycie Twojego zaufania wymaga czasu i ponawianego kontaktu z ich strony. To samo dotyczy sieci społecznościowych. Niestety, wiele firm zaczyna tworzyć wartościowe treści, lecz gdy od razu nie zyskuje zwrotu
z inwestycji, porzuca ten pomysł. Sukces odniesie firma, która zobowiąże do regularnego dostarczania treści swoim odbiorcom na dłuższą metę. Poświęcenie minimalnej ilości czasu
i wysiłku kończy się klęską”.

Źródło: Dave Kerpen, Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku. Tł. M. Machnik. Helion 2013, s. 142.
drukuj artykuł
Krystyna Janda, czyli bizneswoman z blogiem
16 październik 2014
O blogowym wspieraniu marki osobistej i firmy. czytaj więcej
Content, kontent, treść czy zawartość?
09 kwiecień 2015
Choć trend content marketingowy rozwija się na świecie... czytaj więcej
Marketing narracyjny, czyli jak się wyróżnić z tłumu
07 wrzesień 2015
Opowiadanie własnych  historii i eksportowanie ich w... czytaj więcej
6 głównych przykazań działań na Facebooku
20 sierpień 2015
Stworzenie wpisu to ćwierć sukcesu, jego dalsze dobre... czytaj więcej
Re: blogowanie w firmie
01 lipiec 2015
1. Z jakich powodów firma powinna prowadzić... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail