Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

6 głównych przykazań działań na Facebooku
20 sierpień 2015
Smutna historia feralnego wpisu na profilu pewnej firmy z branży „alkohole"  - jednak uczy. Podpowiada parę facebookowych przykazań:
  1.     Miej wyobraźnię wydawcy
  2.     Miej strategię marketingową i wizerunkową
  3.     Szanuj prawa autorskie
  4.     Testuj wewnętrznie odbiór stworzonych treści przed ich publikacją
  5.     Stwórz system akceptacji stworzonych treści przez zleceniodawcę przed ich publikacją
  6.     Miej pod ręką procedury postępowania w przypadku kryzysu

    Uwaga: Przykazania nadają się do zastosowania w innych działaniach z serii: content marketing.

 
drukuj artykuł
Content marketing: 2016
19 styczeń 2016
Słyszeliście więc pewnie, że autorski content w... czytaj więcej
Ceny treści dla Internetu. Raport z sieci
29 grudzień 2014
Rozpoznaniem objęto szeroki wachlarz tekstów... czytaj więcej
Lolcontent
17 listopad 2014
O  słownikowej i wirusowej karierze pewnego akronimu. czytaj więcej
6 korzyści z autorskiego słownika na WWW
11 maj 2015
Własne słowniki, leksykony czy terminarze publikuje na... czytaj więcej
Marketing narracyjny, czyli jak się wyróżnić z tłumu
07 wrzesień 2015
Opowiadanie własnych  historii i eksportowanie ich w... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail