Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

6 głównych przykazań działań na Facebooku
20 sierpień 2015
Smutna historia feralnego wpisu na profilu pewnej firmy z branży „alkohole"  - jednak uczy. Podpowiada parę facebookowych przykazań:
  1.     Miej wyobraźnię wydawcy
  2.     Miej strategię marketingową i wizerunkową
  3.     Szanuj prawa autorskie
  4.     Testuj wewnętrznie odbiór stworzonych treści przed ich publikacją
  5.     Stwórz system akceptacji stworzonych treści przez zleceniodawcę przed ich publikacją
  6.     Miej pod ręką procedury postępowania w przypadku kryzysu

    Uwaga: Przykazania nadają się do zastosowania w innych działaniach z serii: content marketing.

 
drukuj artykuł
Copywriting a content marketing
15 lipiec 2015
O opywritingu i content marketingu  - w telegraficznym... czytaj więcej
Evergreen content, czyli wiecznie aktualny
09 lipiec 2015
Choć dziś, w czasach ciągłego przepływu idei i... czytaj więcej
Lolcontent
17 listopad 2014
O  słownikowej i wirusowej karierze pewnego akronimu. czytaj więcej
Opisy produktów, czyli skuteczne sprzedawanie
30 lipiec 2015
Wyobrażacie sobie sklep internetowy z samymi zdjęciami,... czytaj więcej
9 wyróżników komunikacji blogowej
15 wrzesień 2015
Blog prowadzić każdy może, jeden lepiej, a drugi... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail