Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

6 głównych przykazań działań na Facebooku
20 sierpień 2015
Smutna historia feralnego wpisu na profilu pewnej firmy z branży „alkohole"  - jednak uczy. Podpowiada parę facebookowych przykazań:
  1.     Miej wyobraźnię wydawcy
  2.     Miej strategię marketingową i wizerunkową
  3.     Szanuj prawa autorskie
  4.     Testuj wewnętrznie odbiór stworzonych treści przed ich publikacją
  5.     Stwórz system akceptacji stworzonych treści przez zleceniodawcę przed ich publikacją
  6.     Miej pod ręką procedury postępowania w przypadku kryzysu

    Uwaga: Przykazania nadają się do zastosowania w innych działaniach z serii: content marketing.

 
drukuj artykuł
Ile kosztuje dobra e-treść
09 grudzień 2014
 Czy dobre treści do Internetu rzeczywiście mogą... czytaj więcej
6 korzyści z unikatowych treści na firmowej WWW
25 maj 2015
Po co małej i lokalnej firmie strona WWW i po co jej... czytaj więcej
Content marketing: 2016
19 styczeń 2016
Słyszeliście więc pewnie, że autorski content w... czytaj więcej
Opisy produktów, czyli skuteczne sprzedawanie
30 lipiec 2015
Wyobrażacie sobie sklep internetowy z samymi zdjęciami,... czytaj więcej
Recykling treści
13 październik 2015
 O  „przepłukiwaniu” treści, nowym... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail