Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

6 głównych przykazań działań na Facebooku
20 sierpień 2015
Smutna historia feralnego wpisu na profilu pewnej firmy z branży „alkohole"  - jednak uczy. Podpowiada parę facebookowych przykazań:
  1.     Miej wyobraźnię wydawcy
  2.     Miej strategię marketingową i wizerunkową
  3.     Szanuj prawa autorskie
  4.     Testuj wewnętrznie odbiór stworzonych treści przed ich publikacją
  5.     Stwórz system akceptacji stworzonych treści przez zleceniodawcę przed ich publikacją
  6.     Miej pod ręką procedury postępowania w przypadku kryzysu

    Uwaga: Przykazania nadają się do zastosowania w innych działaniach z serii: content marketing.

 
drukuj artykuł
Re: blogowanie w firmie
01 lipiec 2015
1. Z jakich powodów firma powinna prowadzić... czytaj więcej
Unikatowe, unikalne czy tylko niezduplikowane treści ?
19 styczeń 2015
...wcieliliśmy w życie naszą wewnętrzną normę dobrych... czytaj więcej
Marketing narracyjny, czyli jak się wyróżnić z tłumu
07 wrzesień 2015
Opowiadanie własnych  historii i eksportowanie ich w... czytaj więcej
Content, kontent, treść czy zawartość?
09 kwiecień 2015
Choć trend content marketingowy rozwija się na świecie... czytaj więcej
Trzy odsłony content marketingu
30 marzec 2015
Sama książka jest próbą zreferowania wszystkiego,... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail