Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

10 przykazań w content marketingu
15 czerwiec 2015
1. Bądź sobą, nie udawaj.
2. Bądź oryginalny, wyróżnij się pozytywnie*.
3. Bądź użyteczny, nie myśl jak marketer, ale jak klient**.
4. Nie spamuj – bądź lubiany, a nie natrętny.
5. Buduj zaangażowanie, czyli uprawiaj dialog.
6. Bądź rzetelny.
7. Bądź cierpliwy.
8. Słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać***.
9. Bądź społeczny, doceniaj innych i dziel się z innymi.
10. Szanuj innych****
.


*„Gdy żyjesz w świecie, w którym dominująca wyszukiwarka koncentruje się na promowaniu cennych stron, a wiodący portal społecznościowy  skupia na ludziach rekomendujących cenne strony, nie masz innego wyboru, jak tylko poświecić swój czas i energię na stworzenie czegoś…cóż, cennego”. (Evan Bailyn)

**„Nowy marketing oznacza dostarczanie możliwie jak największej wartości możliwie jak największej liczbie ludzi i jak najczęściej”. (Paul Roetzer)

***„Feedback is a gift”.
„Komunikacja to 50% słuchania i 50% mówienia”. (Dave Kerpen)
„Kto wsłuchuje się w otoczenie, rzadziej popełnia błędy. Jeśli nie przestaje się słuchać, można zgasić płomyk, zanim zmieni się w pożar”. (Darren Barefoot, Julie Szabo)
„Dwudziestowieczne marki były krzyczącymi markami. Było im łatwo. Marki XXI wieku są markami słuchającymi, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Gralem globalnego  marketingu”. (Simon Anholt)

****„[…] traktuj ludzi, do których piszesz tak, jakbyście byli w tym samym pokoju. Kiedy przychodzi się w gości na podwieczorek, nie wypada wyciągną megafonu i reklamować swojego produktu, przerywać rozmów, żeby go pochwalić. Nie wypada też zmyślać”.
(Darren Barefoot, Julie Szabo)

Uwaga, uwaga! Przykazania sprawdzają się podobno także poza content marketingiem i Siecią. Tak mówi nie tylko Goździkowa.

drukuj artykuł
Content, kontent, treść czy zawartość?
09 kwiecień 2015
Choć trend content marketingowy rozwija się na świecie... czytaj więcej
Ważne rzeczy o marketingu, budowaniu marki i życiu
19 czerwiec 2015
Marketingowym spojrzeniem można obejmować o wiele więcej... czytaj więcej
Content marketing, czyli szkoła konsekwencji
24 maj 2015
Jedną z przyczyn porażek strategii content marketingowych... czytaj więcej
Content marketing: 2016
19 styczeń 2016
Słyszeliście więc pewnie, że autorski content w... czytaj więcej
Trzy odsłony content marketingu
30 marzec 2015
Sama książka jest próbą zreferowania wszystkiego,... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail