Content marketing, kojarzony też z inbound marketingiem i nazywany potocznie marketingiem treści, przychodzącym czy jakościowym jest uważany za marketing zdolny przebić się przez szum informacyjny. Jego narzędziami są autorskie, aktualne
i użyteczne treści. Stanowi remedium na znurzenie spotami, billboardami, cold callingami, pop-upami. Według obserwatorów rynku marketingowego rok 2015 nadal ma należeć do marketingu treści.
Nasza oferta 2015
Dobrze zaplanowany i zrealizowany content przywiązuje do marki treściową unikalnością i użytecznością. Buduje zaufanie do przedmiotowych kompetencji jej właścicieli i dystrybutorów. Pozwala osiągnąć i utrzymać status ekspertów w branży. Wspiera przyciąganie uwagi użytkowników Sieci i pielęgnuje kontakty z aktualnymi i potencjalnymi Klientami.
i użyteczne treści. Stanowi remedium na znurzenie spotami, billboardami, cold callingami, pop-upami. Według obserwatorów rynku marketingowego rok 2015 nadal ma należeć do marketingu treści.
Nasza oferta 2015
Dobrze zaplanowany i zrealizowany content przywiązuje do marki treściową unikalnością i użytecznością. Buduje zaufanie do przedmiotowych kompetencji jej właścicieli i dystrybutorów. Pozwala osiągnąć i utrzymać status ekspertów w branży. Wspiera przyciąganie uwagi użytkowników Sieci i pielęgnuje kontakty z aktualnymi i potencjalnymi Klientami.
Dobre treści obecne, zauważane i cytowane w Sieci generują naturalny ruch na stronie WWW: im więcej linków (wartościowych!) przychodzących do danej strony, tym lepsze pozycjonowanie i niezależne od zmian algorytmów różnych wyszukiwarek. Nieprzypadkowo dobry content jest kojarzony z white hat SEO.
Korzyści z content marketingu:
|
Zadzwoń – napisz – skonsultuj usługę już dziś!
Kontakt
Kontakt
Wyceny dokonujemy za darmo.